Publicat: lun, Apr 14th, 2014

Facebook va renunta din aprilie la controversatele reclame sponsorizate

reclame sponsorizateFacebook a anuntat joi ca va renunta la controversatele reclame sponsorizate incepand cu luna aprilie a anului curent, scrie The Verge.

Compania anuntase deja din iunie 2013 ca va face acest lucru, anuntand insa o data ferma la inceputul anului curent. Sponsored Stories (eng.) sunt unele dintre cele mai controversate formate publicitare de pe Facebook – in esenta, compania iti “impacheteaza” unele activitati de pe Facebook si le ofera advertiserilor pentru ca acestia sa le revanda prietenilor tai, fara permisiunea ta. Daca, de exemplu, dai check-in la Starbucks, compania poate vinde aceasta informatie catre Starbucks pentru ca ei sa se foloseasca de acest lucru.

Cel mai probabil, Facebook a fost fortata sa renunte la aceasta sursa de venit, mai ales dupa ce in august 2013 reteaua sociala a convenit sa plateasca 20 de milioane de dolari intr-un proces pe aceasta tema.

Descopera Lumea

Descopera Lumea

Scrii un cuvant...cuvantul scris e un leac sau o otrava. Tu vei muri, dar tot ce-ai scris ramane-n urma drum deschis spre moarte sau spre paradis, spre ocara sau slava...
Descopera Lumea
loading...

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Sentimente.ro

Parteneri





Vola.ro

Descopera Lumea – Galerie

Alesund - Norway Apus de soare in Paris (Franta) Kiev - Ucraina Monaco - Franta Nava Spatiala Enterprise deasupra orasului Sao Jose dos Campo - Brazilia Valletta-Malta
| RSS | Sitemap | Google+ | science blog |

Facebook va renunta din aprilie la controversatele reclame sponsorizate