Publicat: lun, apr. 14th, 2014

Facebook va renunta din aprilie la controversatele reclame sponsorizate

reclame sponsorizateFacebook a anuntat joi ca va renunta la controversatele reclame sponsorizate incepand cu luna aprilie a anului curent, scrie The Verge.

Compania anuntase deja din iunie 2013 ca va face acest lucru, anuntand insa o data ferma la inceputul anului curent. Sponsored Stories (eng.) sunt unele dintre cele mai controversate formate publicitare de pe Facebook – in esenta, compania iti “impacheteaza” unele activitati de pe Facebook si le ofera advertiserilor pentru ca acestia sa le revanda prietenilor tai, fara permisiunea ta. Daca, de exemplu, dai check-in la Starbucks, compania poate vinde aceasta informatie catre Starbucks pentru ca ei sa se foloseasca de acest lucru.

Cel mai probabil, Facebook a fost fortata sa renunte la aceasta sursa de venit, mai ales dupa ce in august 2013 reteaua sociala a convenit sa plateasca 20 de milioane de dolari intr-un proces pe aceasta tema.

Descopera Lumea
loading...

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>





Descopera Lumea – Galerie

Ceata plutind deasupra orasului Cape Town - Africa de Sud Hong Kong Imaginati-va locuind aici!- Hallstatt, Austria Ponte Vecchio - Italia Praga - Cehia Rio de Janeiro - Brazilia
| RSS | Sitemap | Google+ | science blog |

Facebook va renunta din aprilie la controversatele reclame sponsorizate