Facebook a lansat oficial Trending, o caracteristica pe care o avea doar Twitter pana acum
Facebook a lansat joi o caracteristica noua Trending (tendinte) similara cu cea de la Twitter, valabila insa in acest moment, doar pentru utilizatori din SUA, Canada, India si Australia.
In coltul din dreapta sus, la “News feed”, Facebook, iti va arata subiecte de tip “trend”, conversatii populare facute pe reteaua sociala. Dand click, utilizatorii pot vedea postari publice si discutii cu privire la acel subiect facute de prietenii din lista.
Un purtator de cuvant al Facebook a menționat că tendințele sunt identificate de către “un algoritm care scoate în evidență subiecte care au avut o creștere bruscă în popularitate.
Trends nu poate fi sponsorizat în acest moment, dar acest lucru ar putea fi o sursă de venituri pentru Facebook în pe viitor, mai mult, o modalitate în care brandurile sa plătească pentru a promova teme de pe Twitter.
Utilizatorii pot da click pe “vedeti mai mult” si astfel li se afiseaza o lista completa a tendintelor pe Facebook. Site-ul include, insa, ceva ce Twitter nu are: o descriere a motivului pentru care termenul respectiv este un trend.
- Machu Picchu – Leaganul civilizatiei incase - 15 aprilie 2018
- Inventii care ne-au marcat: Roata. Cine, cand si cum a inventat-o - 2 aprilie 2018
- Samsung Galaxy S7: Cum va arata el, VIDEO si specificatii tehnice - 26 februarie 2016